Thursday, November 25, 2010

bile terasa kecewa...


huhu..
permulaan hari yg tak berapa indah..
bukak fb...
tgk page member2....
perasaan lepas dpt keputusan spm jd balik...
sedih...kecewa...give up....
tgk kawan2 dapt U
aku nganga je tgk..
tp dr sudut hati yg gembira campur cemburu...
n...
bile aku rse sedih..
aku cube nak positive kn diri....
mungkin bkn rezeki aku...
aku dh usaha yg termampu...
aku dh tawakal..
mungkin ujian ni dtg utk aku tabah...

kepada kawan2 DKM yg dpt U...
tahniah dr aku....
blaja la betol2...
semoga korang berjaya...

amin..
..




lagu ni aku layan bile teras kegagalan... huhu....

layan....

2 comments:

  1. xpe, jgn cepat putus asa..tbhkan hati...ade hikmah disebalik setiap kejadian.... senyum ckt~~ :)

    ReplyDelete
  2. huhu... ble bkak fb,.. semua nk sembang pasal masuk u...

    sedih kot..huhu

    ReplyDelete

 

cik diba Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea