Thursday, February 17, 2011

pe perasaan anda???

pe perasaan korang bile terjumpe junior sekolah korang dah berkahwin sedangkan korang sendiri belum kawin...

yg sebenarnya dib terjumpe junior dib kat market ikan td... wah.. bukan main rapat2 jalan bile jalan dgn suami dia...sonok tol tgk.. bile tgk diorng la kn... timbul rase jeles sekejap.. rase nak jugak sekejap... haha yelah dib pon nak kawin gk.. tp belum rezeki lg... huahuahuaaa... tp bile dipandang lame2 junior dib tu... makin mature muka dia... baru umur 19 tahun.. lagak macam dah umo lg tua dr umo dib..perasan muda ke aku nih..?? haha...

 tu sudah rezeki dia... rezeki dib... belum rasenya masenya belum tiba...bukan takde..cume lambat sikit kot... hihi gatai no..

tapi bagus betul junior dib tu.. yelah dari buat perkara-perkara tak elok.. baik kawin sje.. leh dok berkepit kat mane2.. org pon tak ngata... byk dosa2 boleh terhindar...

macam ner dgn dib??? haha

doakan jela semoga dib cepat diberikan rezeki untuk berumah tangga...amin...





"Dan antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaan-Nya dan rahmat-Nya bahawa Dia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki) isteri-isteri daripada jenis kamu sendiri, supaya kamu BERSENANG HATI dan hidup MESRA dengannya, dan dijadikan di antara kamu (suami isteri) perasaan KASIH SAYANG dan BELAS KASIHAN." (Surah Ar-Rum, 21)

 

5 comments:

  1. jodoh n pertemuan di tgn tuhan dear...
    ;p

    pasti ade...
    dun worry...


    jom singgah n follow belog saya...
    ade contest...
    jom join...


    sudah follow kamoo...

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah nanti tiba giliran dib :)

    ReplyDelete
  3. fyna: thnks..:)

    *Bila Comel Jadi Comot** : selamat datang ke blog dib

    ardinihumaira: insyallah

    ReplyDelete
  4. insyaallah jodoh baik2 utk diba ye.. amin~ :)

    ReplyDelete

 

cik diba Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea