Saturday, April 23, 2011

tgk stereng macam tgk bantal bucuk...

bagaikan babun ngantuk disorong bantal kepit..



huhu...
tadi  setengah jam yg lalu konfident je nak bwk kete tengah ari bute.... sampai jer teluk intan... nah ko.,.. ngantuk bagaikan di belai2... mata nih secara automatika nak terkatup jer... huh.,.. bahaye sungguh.,.. kang terkatup teros tak ke naya... dosa banyak nih.. pahala belum nak ade...opss ader ler sikit wat saham akhirat..

sebelum amik risiko.. dib pon singgah ler mcd utk menenangkan mata yang tak bape bolat dah nih... huuuuu.. klu dh mcd.... moh dib suke order kentang goreng dgn ais krim oreo tuh... ois...

sungguh ramai manusia kat mcd... samapai melimpah... kebanyakannya cine... ader satu group bdk sekolah pakai key kat kepala.. sah pemain sekolah.. yeler... siap berjersi merah mak....

teringat lak zaman memude dulu... tapi dib bukan la spesis pemain sekolah... lebih kepada pemain hiburan keagamaan... haha dulu kan dib alim... huahuaaaaaa nasyid la... meraban la... ehh silap.. marhaban... kebanyakannya ader le nombor... klu tak nombor 3 ... nombor dua.... tp tak penah mengenal nombor satu... huahua...

dib dah banyak melalut... macam terkalut... nanti jadi belut... hihi

dib nak berangkat beransurla... sudah cair mcflurry dib..

2 comments:

  1. wawa,dah terer bwk keta yer..

    ReplyDelete
  2. aishhh..
    buat lapor je baca fries and oreo tu..
    nak makan mcD la jap lagi..huhu

    jom terjah: http://faziera193.blogspot.com

    ReplyDelete

 

cik diba Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea