Saturday, December 25, 2010

REQUEST DESIGN pada SEMBIL9N

kepada sembil9n
sesungguhnya aku memerlukan bantuan untuk header aku syg simple sgt nih... berjam-jam duduk dpn komputer.. ni jela header yg aku mampu buat..nk blaja gne photoshop... tp tak pandai-pandai... autocad tau la.. tu pon merangkak....huk..huk...(menangis nih)
http://www.cute-smiley.com

aku rase syukur sgt klu sembil9n sudi nk rekakan header utk aku.... aku pilih sembil9n untuk reka header aku sebab hasil2 yg dia wat utk org lain kemas jer n pandai reka header utk kesuaian tuan punye blog... lgpon leh naik kan semangat aku nk berbloging nih... kiranya sembil9n dia amik peranan beso la... hihi


aku nak header yg simple n pink... bersuaian dgn baju blog aku...

klu boleh header aku ader ciri-ciri mcm nih..

  1. tema pink lembut
  2. tulisan yg comel..(tak kisah la mcm ner)...cume tulis DIARY CIK ADIBA 
  3. tulis url blog...(http://littlehoneybun.blogspot.com/) kt sudut tepi..(kecik jer)
  4. ader kartun bear yg comel warna pink dgn anak2nya.
  5. pastu ader papan tanda yg bertulis (hidup yg penuh teka teki)
  6. pastu terpulang pada sembil9n utk reka sekreatif anda dan ikut kesuaian pda sembil9n.
  7. email : silkycuby@yahoo.com   atau   daisykiwi@yahoo.com
  8. ni blog cik diba http://littlehoneybun.blogspot.com/.
  9. lg satu.. nk background transparent je tau..
p/s: sembil9n buat la header utk cik diba nih.. tak kisah bentuk pape pun... jnji comel... hihi

3 comments:

 

cik diba Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea