Friday, January 21, 2011

kecomelan blog aku.

hah, nak bangga la tu.. nak takabur la tu.. tau tak berdosa diba oii... astagfirullazim.. baik taubat.


ayat tak boleh bla.. aku mcm nak sepak jer muka aku laju-laju.. yela perasan blog comel.. klu muka aku yg kompom comel lainla citer.. persan lagi


sebenarnya macamni citernya.. aku ni nak berterima kasih pada muda mudi yg sanggup memuji blog aku comel..diorang ni mengatakan blog ini comel di shoutbox aku..
meh tgk..



tetiba aku teringin nk promote blog yg mengatakan aku comel nih...sebab mereka pon comel pe.. 
aku nak senaraikan 3 org yg sgt2 baik hati nih
haa..

antara orang yg baik hati tu ialah..
(kompang sikit)




blog dia comel jer...orgnya pon comel...







ni cik feeza.. ha.. ni aku nak komplain bagi tau nih.. name pakwe kiter same la.. hihi
blog dia pon comel jer..kreatif...





blog ni lak kepunyaan cik Amiey..
ni pon comei gk.. pink kaler.. byk kartun....menarik sangat2..




teruja aku bile org ckp blog aku comel.. aku anggap diorng ikhlas ckp mcmtu.. thanks tau dear.. kata-kata korang bg perangsang kat aku dalam dunia blog nih.. syg korang sgt2..

6 comments:

  1. cute blog.... bnyak kartun..he2..

    ReplyDelete
  2. hye..
    blushing2..
    tp, mekaseh byk2 tau..
    jgn lpe jenguk kte punye entri baru taw!!!
    hehhehe
    http://chinky-winky.blogspot.com/2011/01/blushing-pipi-merah.html

    ReplyDelete
  3. hahhaha!!
    awl sinngah kte punye ye..
    ari ni mood hepi..
    ade org puji comey + dpt adiah utk giveaway..
    hehehe

    ReplyDelete
  4. Ain Tralala; thnks dear.. tak comel mane pon..

    MiMie AddNin; terima kasih tau...

    ejulz: comel gk la kot. haha

    ReplyDelete
  5. blog kamu memang cute..hehe..comel sgt2..:)

    hehe..name pkwe pun serupa..jgn orang yg sama dah..haha..

    gurau je..^-^

    ReplyDelete

 

cik diba Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea