Wednesday, January 19, 2011

bile otak pandai cakap belakang



sejak dua menjak nih.. aku kerap termenung.. memikirkan pe yg bakal ditulis nanti kat blog aku... bile kat belakang pc aku.. nah ko.. macm2 nak tulih..berduyun-duyun idea ngarut...tp bile dah kat dpn pc... nah ko lagi... hilang la pulak  semua...aish





aku rase aku tak kering idea.. byk sebenarnya aku nak citer dlm blog nih.. nak bermadah.. nak bersajak.. nak bersyair dan bla bla bla dlm blog nih.. tp bile dh on je pc... terus otak aku yg shut down..





aku rase nak bg sape2 tampor jer pipi aku kiri kanan laju2...bio dtg balik idea tu..tp jgn kuat2 sakit kot kne tampo..huhu

pelik tol la... aku rase mereng sudah aku otak punyer....(sila susun ayat ini)  

aku rase ni mesti efek tido tak menentu nih.. makan tak jage.. mandi tak basah... maklum la.. org tgh rindu-rinduan.. tp adakah dia rindu kat aku??? owhhhhhhhhh malas nk citer pasal en kiwi tu..bengong dia tuh.

ape aku nk buat ni..
aku nk bersenam la..
malam diba oiiii
nak makan...
ko nk gemok lg ke diba oiiiiiiii
nak tido..
haha...favorite..
moh kiter tido utk kesihatan..
huaaaa

0 comments:

Post a Comment

 

cik diba Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea