Thursday, November 18, 2010

name saya nur adiba

.... hehe tu la biasanya bile kita disuruh memperkenalkan diri dlm kelas.. haha kelas... no more kelas dh.. sbb aq dh abis blaja... tp teringin gk aq nk senaraikan tempat2 yg byk berjasa dgn aq  nih~~hehe (suke lak) ok.. pendek citer yer... 

ini la dia tempat aq menuntut ilmu

  • Tadika Peladang, Hutan Melintang 
    • ha.. ni tempat paling lucu... bru nk blaja abc...123... hehe
  • Sk Hutan Melintang
    • kat sini aq abis kn mase hidup aku 6 tahun.. hoho lame tuh...kat sini la  aq start minat matematik.. n citer2 aq nk jd cikgu math.. hehe Cikgu Adiba.. sedap tuh


SK Hutan Melintang

  • SMK Seri Perkasa
    • bile result upsr ckup2 mkn... aq dpt la g sekolah ni amik bhse arab.. hehe kiranya 9 subjek utk PMR... kat sini aq mmg anti lelaki..hehe..tp tak la anti sgt..hehe minat2..ske suki..tp kat sini aq takde geng... aku biasa rapat dgn member rafidah (oya)... miss u darling..

SMK Seri Perkasa

  • Sm Convent, Teluk Intan
    • kat sini aq melepaskn kekecewaan aq.. huhu yela result ok pe pmr (6A tp arab D)... leh la dpt mrsm ker..hehe.. tp aku dpt teknik brush aq tak g...so aq abiskan sisa mase sekolah aq kat skolh ni.. best gk sekolh ni... semua pompuan... haha tp malangnye aq tak dpt gapai result yg cantik kt sni.. huhu well not my rezeki mybe... haha


SMK Convent Teluk Intan

  • Politeknik Sultan Azlan Shah
    • dgn berbekalkan 2A dlm spm... aq diterima masuk dlm poli nih.. amik kos Diploma Kejuruteraan Mekanikal.. dr semua pompuan.. ke semua lelaki... huahua... ader kisah yg teringin giler aku nk story pasal poli... mybe lain post.....~~

Politeknik Sultan Azlan Shah


panjang story hidup aku... dh abis suku hidup aku dgn blaja.. tu thats why la aku citer kisah ni awal2.. huahua.... 



0 comments:

Post a Comment

 

cik diba Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea