Thursday, November 18, 2010

saya sayang famili saya...

haha.... famili.. semua org ader famili.. hehe. aq ader abah.. mak.... n adik2 aq seramai 5 org... aku ank sulong dr 6 adik  beradik...meh tgk gmbr2 diorng.. hehe...


hassan family..
hehe ni gmbr latest la... gmbar raye... paling kiri sapik, samil,atok,abah,mak,diba,ain...yg duduk mcm budk kecik tu..pais dgn keton.. hehe big famili... hehe



ha.. ni keluarga belah mak aq.. mak aq ni 3 beradik...maksu aku jer lum kawin...tp kitaorg punyer askar ramai...13org semuanyer.. hehe





ni adik aku no dua... pendiam tp kengkadang... menyakitkan ati... tp hati dia baik.. hehe sapik namenyer.. hehe muda setahun dr aq..



ni cikgu samil... merangkap adik aku no 3.... skrg dia kat maktab...



yg ni... bdn paling besar dikalangan adik2 aku... faizol@keton... hehe... setiusaha bpk aq... minat kereta canggih...biasala.. lelaki...




ni adik aku last sekali.... fais namenya... hehe.. ni manje sgt.. hehe




kami jela dua beradik pompuan.. hehe...dia lawa skit dr aku... kempis skit dr aku.. hehe maklumla.. aku suke makan roti bun.. dia suke mkn biskut creaker.... ader org kata kitaorg lain sgt.. hehe.. tah ler.... pape pun i love my family until end mylife...muah 




0 comments:

Post a Comment

 

cik diba Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea