Thursday, November 18, 2010

NUR ADIBA BT MOHD HASSAN

bila orang tnya nme penuh... aku mesti ckp... adiba takde 'h'.. hehe.. susah ader nme yg sepatutnya ader h.. tp takpe... dh 21 thn aku gne name tu... thnks abah n mak.... cari nme yg sweet ni... mujur ader nme.. klu takde name....hohoho..... takde la ic n surat berank.... hehe..
Pada 26 ogos 1989.. tepat kol 8.30 mlm aku dilahirkan kat Hospital Kajang Selangor... ank  Selangor nih... hehe tp g duduk kt Hutan Melintang Perak... hehe tu yg susah klu nk mintak yayasan negeri.. huhu... tp takpe... hehe

so skrg nih... pada tahun2010 ni aku berumur 21... hehe.. member2 ramai dh tunang.. kawin...aku je dok nganga.. hehe tp tak pe... insyaallah de calon... anytime aku on.. hehe

kt bwh nih ader gambr2... urutan perkembangan manusia yg bernama  NUR ADIBA

si kecil adiba


bile berumur 13 tahun...(nmpak alim...tp..ponteng g masjid..hehe)







ni aku sekarang.. hehe.. aku memang berkembang dgn sihatnya.. hehe




0 comments:

Post a Comment

 

cik diba Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea