Friday, December 31, 2010

tahun baru 2011

aku tak tau ler nak wat per tahun depan.. aku cume tahu nak lalui jer... pape pon aku nak wish gak.. happy new year pada semua yg bace blog aku nih... 



aku doakan semoga korang sukses selalu.... aku harap ape yg korang azamkan pada tahun 2010 dh terlaksana... yg belum tergapai lg tuh... leh cube lg pada tahun baru nih..

kisah aku....
hurm..
.....
.....
aku dgn dunia aku.. kisah cot cet aku insyaallah akn aku tuliskan dlm blog nih... tahun 2011 ni tahun bg aku untuk memulakan hidup aku sebagai gadis yg berusia 22 tahun... so.. tak leh nakal2 lg lah..


aku kalu boleh tak mo berazam... takut tak menjadi..aku cume nak teruskan hidup aku dgn impian2 aku yg belum terlaksana... adiba dh besarkan....hihi

selamat tinggal 2010... selamat datang 2011..... 


p/s: berharap agar leh bertunang tahun ni.. mcm yg dirancang... doakan ek..


1 comment:

 

cik diba Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea