Friday, December 17, 2010

contest blog terkemas

blog aku ni dlm pengubah suaian..
kiranya dlm proses pengecatan la...niat aku sebenarnya nk buat blog yg paling kemas.. n senang utk aku n follower aku nk bce.. dan disebabkan aku gadis yg normal... aku pilih warna pink sebagai warna cat blog aku..

so..
dh alang-alang aku nk siap cat blog aku..aku nk join ler contest blog terkemas..
contest ni direka oleh hana n fyza...



ader syarat nak join contest nih...
ni ha syarat-syaratnya....
  1. Follow blog hana & Fyza  
  2. ader blog sendiri..
  3. buat satu entry dengan tajuk Kontest Blog Terkemas . letak banner contset pastu link pada blog mereka.
  4. pastu tinggalkan link entri pasal contest ni kat blog diorng.
  5. kontest ni terbuka kepada semua warganegara malaysia tak kira umur dan jantina.
  6. tag 3orang blogger.
  7. 3 orang pemenang je akan dipilih.
  8. update : diorng dh limit untuk join 1000 orang sahaja. makanya... kne cpt la yer..



makanya...

aku nk tag


p/s: aku ni memang diciptakan untuk suke tgh benda kemas-kemas tp sebenarnya aku bknnye pengemas sgt..hihi jgn mara..

0 comments:

Post a Comment

 

cik diba Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea