Sunday, December 12, 2010

STAR KING

SUPER JUNIOR
http://www.cute-smiley.com
awal-awal lg dh letak gambar SUPER JUNIOR.. mentang-mentang diorng cumel2..huhu geram aku..
sebenarnya  aku nk citer pasal program tv paling suka tahun nih...SUPER JUNIOR ni antara band yg selalu ader kat program tv tu sebagai juri..

yg sebenarnya....

aku bru pas tgk STAR KING...mmg peminat STAR KING sejak ONE HD ni ader.. best GILER...
Star king ni satu program tv kat korea..menampilkan artis-artis korean yg cumel-cumel... hihi..
talk show ni selalunya menampilkan org yg mempunyai bakat yg luar biasa... yg best pasal STAR KING nih.. diorng AMAT2 menghargai bakat org.. bila diorng nampak satu benda yg besh.. muka diaorang betol2 menunjukkan diorng terpegun... comel sgt2.. hihi kt sini aku paling suka tgk YUNA dgn 2PM.. diorang sweet giler...http://www.cute-smiley.com

                                                             Luna yg cumel... dia dr f(x) band..


aku pon tak tau nk aku tulis nih.. yg pasti aku nk bg korang tgk gambar dr STAR KING nih..hihi



ni HO DONG.. selalu wat mimk muka comel.. dia pengacara utama... hihi





band yg selalu lepak kat STAR KING ader byk tau...antaranya..2PM,SUPER JUNIOR,f(x)band........byk la... huhu yg penting mereka sungguh sweet mcm lolipop...

2pm 
f(x) band
p/s: rancangan korea ni suka letak animasi yg comel..np malaysia tak mo buat mcm tu...hihi
http://www.cute-smiley.com

0 comments:

Post a Comment

 

cik diba Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea