Sunday, December 12, 2010

rejim senaman dr STAR KING

http://www.cute-smiley.comhua hua
aku teringin nak turun kan berat badan aku.. maklumla dh naik mendadak sejak tau bercinta setia nih. yelah kat umh sewa dulu order jer... si dia mesti dtg tak kisah la pukul bpe pon..  dh macam mat delivery jer.. hihi

Fitness trainer Sean Lee Park Hyun-koo

so aku tertarik dgn rejim senaman oleh PAKAR SENAMAN dr DIET KING..nak tau lebih lanjut klik diet king dia nih menguruskan peserta yg obes nk kuruskan badan dgn cara senaman kuat.. aku kagum n teruja tgk badan dia..smart giler.. macm tak de lemak.. six pack dia mmg nampak sgt2..

balik pada tajuk yg asal..
dia menggunakan 3 cara untuk melakukan rejim ni..semuanya dilakukan selama seminit... prinsip dia membakar lemak, membentuk otot dgn.. hurmm lupa la... huhu tp lebih kurang ke arah membuang lemak la..

dia nasihatkan buat rejim ni sebelum makan.. sebab makanan yg kita mkn akn cpt terhadam... itu yg aku fhm la.. sebb cbahase diorng bhse korea.. so... paham2 sudah..

nanti insyallah.. pada lain entri..aku akan sharekan mcm mane bentuk senaman dia....



p/s: artis lelaki korea semua ader six pack kat perut.. artis pompuan dia semua comel-comel..geram aku..teringin nk jd secomel diorng..huhuhttp://www.cute-smiley.com

0 comments:

Post a Comment

 

cik diba Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea