Monday, December 13, 2010

mimpi jd gemuk yg menakutkan!!!!

takut giler...
tahap boleh sakit jantung kot..
aku mimpi aku jd GEMUK sgt-sgt
rase badan aku berat sgt
pastu mcm nak meletop..
huhu
pastu aku tgk kaki aku kecik jer..
dh tak leh berdiri dh..


aku ingat lg..
dalam mimpi tu..
En.si dia tinggalkan aku sebab aku gemuk giler..pastu aku nampak dia dengan pompuan lain..
sedih giler aku..


aku tak mo gemuk..
cukup la takat ni jer aku badan aku naik..
aku nk diet..
tak mo mkn byk-byk dh...
huhu



semua dh jadi gemuks... aku tak nak cari gemuk mcm nih... 


p/s: bangun tido terus demam..huhu

4 comments:

  1. heheh...kontrollah skit makan tu kalau xmao gemuk,tapi jgn kurus kering macam bini popye plak...

    ReplyDelete
  2. risau kot... bdn naik... huhu
    tah mcmner tah leh mimpi..huhu

    ReplyDelete
  3. hihi..mimpi ngeri bg semua wanita..
    saranan suwoh mkn sayur byk2 kot =p

    ReplyDelete

 

cik diba Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea